5inchandup


det blev ingen uppatering igår, haft bättre dagar skulle man kunna sägan så jag orkade inte. men i allafall, matilda kom och hälsade på, vi tog oss en härlig promenad och tog igen lite missad tid. trevligt trevligt.
ska snart åka in till stan och träffa min lärare sen efter de, beroende på vad som händer ikväll, sticka till gymmet en sväng annars blir det IKEA med mamma och pappa.

ja, jag ska svara på era frågor och lägga ut bilderna från resan. sorry för att de dröjer..

ha en bra dag allihopa! puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha världens sämsta blogg! noll uppdatering & massa "jag lovar att jag ska lägga upp det & det & det..."

sista gången jag läste denna.

2010-05-24 @ 13:26:45
Postat av: Anonym

jag tycker den är bra fortfarande, synd bara det där med uppdateringen för du har ju ganska mkt läsare :) hoppas du fixar bildeerna och svaren snart :D kram på dig!

2010-05-24 @ 20:56:22
Postat av: Anonym

bilderna!? :D:D

2010-05-24 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback