turkiet

hej! har precis varit ute med nalle i regnet. tänkte göra ett körkortstest nu och sedan åka in och träna. skulle behöva åka till torp en sväng också men tror inte att jag orkar de idag, har så sjukt ont i magen.

jag har noll inspiration just nu, därav den dåliga uppdateringen. håller tummarna för att det ska bli bättre snart!
tycker det är super kul när ni kommer med förslag, "önskningar" och gulliga kommentarer osv, de som gör det roligt att skriva. jag måste bara bli bättre på att göra de ni skriver också.
sen tycker jag att om ni tycker att min blogg är så himla dålig som vissa av er verkar tycka behöver ni inte läsa, ingen som har tvingat er. jag blir inte mer sugen på att skriva för att några av er kommer med nedåtlåtande kommentarer. klart ni ska säga vad ni tycker men ni förstår säkert vad jag menar :)

angående bilderna från turkiet så fick jag nästan inte tagit några kort då jag var sjuk hela veckan. inte fått in alla än men här kommer några. håll koll i kategorin RESOR efter fler, kan hända att jag bara fyller på i detta inlägget. där hittar ni också bilder från sist vi var nere i tukiet. puss och kram  



Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt :D

2010-05-25 @ 14:04:37
Postat av: Anonym

din blogg är inte alls dålig, ta inte åt dig :) hoppas på fler bilder på DIG och svar på frågorna snart också :P krampådig

2010-05-25 @ 21:51:44
Postat av: Anonym

Heej :D kan du inte lägga upp en lista på vad du använder för sminkprodukter, hudvård, och till håret just nu, vilka märken osv :) Vore jättekuL! du är föressten jätte söt! KRMAMIS :D

2010-05-25 @ 23:15:28
Postat av: TIna

SVARA PÅ FRÅGORNA! på inläggena lite längre ner (A) kramkram

2010-05-25 @ 23:16:03
Postat av: alexandra

tack så mycket, härligt att höra :)

jag håller på med frågorna nu =) kram kram

2010-05-26 @ 14:05:11
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback