answers

anonym: Hej! jag la ihop frågorna så du inte missar någon å så la jag till några nya;D hppas du svarar idag kram
svar: hej! hehe tack så mycket, då litar jag på att du har fått med allt. kraam

anonym: Hur ser dian shorts du köpte innan resan ut?
svar: sådär, vanliga svarta :)  


anonym: Ska du ta studenten som vanligt nästa år även om du läser hemma? vad ska du göra efteråt? :P
svar: jag har faktikt inte tänkt så långt men nej det tror jag inte, kan inte tänka mig att jag kommer hinna de. jag vill läsa juridik men om jag gör de efter gymnasiet eller väntar ett tag vet jag inte.

anonym: har du något sommarjobb isåfall vart ?;D
svar: nej det har jag inte, skulle ha sökt men de blev inte av och nu antar jag att det är för sent.
som tur är kan jag komma upp till pappa på länsförsäkringar ibland, sen behöver mamma hjälp lite då och då så jag ska nog klara mig hoppas jag :) 

anonym: MER BILDER PÅ DIG OCH VAD DU SHOPPAR :D:D
svar: yeeesbox! :)

anonym: Heej :D kan du inte lägga upp en lista på vad du använder för sminkprodukter, hudvård, och till håret just nu, vilka märken osv :) Vore jättekuL! du är föressten jätte söt! KRMAMIS :D
svar: hej! de kan jag göra :) hihi tack så mycket. kram

anonym: lägg upp bild på dina festskor du använder just nu och dina vardagsskor du använder just nu!:) kram
svar: fixar jag. kram

anonym: Vad är din favortit mat rätt? :D
svar: svååårt.. älskar skaldjur. tacos funkar i alla lägen. fisk, thai mat. :)  

anony:kan du inte lägga upp bilderna från resan ikväll å så kolla stl och märke och storlek på träningskläderna! kram
svar: mitt linne är spårlöst försvunnet men jag vet att jag köpte rätt stor storlek på de eftersom att jag ville ha de längre, 42 kanske.  byxorna är det medium eller small på, gissar på medium.  kram

anonym: bilderna från resan!! :) tyckte du mest om side elelr alanya? kram
svar: jag tyckte mest om alanya. side är mycket mycket mindre. dock var jag som sagt sjuk och vi var där under helt olika säsonger så de kan spela in. kram 

anonym: vad använer du för jacka? förutom den från asos? :) lägg upp bild på dian skor och väskor kram:)
svar: min jeansjacka :) visst. kraaam

anonym: MER BILDER PÅ DE DU SHOPPPAR ;D
svar: okaaj ;)

anonym: använder du väskan med nitar från gina? :) när köpte du den å vad kosta den? kram på dig söt!
svar: ja jag använder den ibland :) hmm det var ett tag sedan jag köpte den, kan den ha kostat 2-300 kr? kramis :)  

anonym: hur går det med joakim ? träffas ni ofta? :D lycka till kram
svar: det går bra :) ja en del. tack så mycket kram

anonym: hur träffades du och joakim?:D
svar: hmm, man kan väl säga att vi fick kontak genom facebook? hehe
 
anonym: bild på dina favoritkläder just nu? :) kram
svar: i'm on it! kram

anonym: har du några svarta leggins med dragkedja där nere från gina??kram:)

svar: jag förstår inte riktigt vad du menar nu? hehe men nej jag har inga leggings med dragkedja från gina. kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp bild på favvokläderna, favvoskorna (fest o vardag) och göra den där listan på sånt du använder? :D vore kul om du gjorde idag kramis :)

2010-05-26 @ 19:52:48
Postat av: alexandra

jo jag ska göra de :) tagit lite kort på favoriterna så de kommer snart. listan ska jag fixa :) kram kram

2010-05-28 @ 13:00:46
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: isabell

bra bra! glöm inte bort de nu bara!:)

2010-05-29 @ 04:41:08
Postat av: Anonym

när du lägger upp bilden kan du väl försöka säga varr kläderna,skorna e köpta? vore supergulligt:P kram på dig

2010-05-29 @ 04:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback