yummie


mumms först jordgubbarna för i år...


hej hallå! måste börja med att fråga om ni ser inlägget med svaren på era frågor? svarade i förrgår men jag kan inte se inlägget.. :(

hmm i alla fall, hann inte med någon uppdatering igår. va på torp hela dagen med mamma, och då överdriver jag inte, hon fick till och med åka hem en stund så jag fick gå själv för hon inte orkade gå med mig.. sen var det ju melodifestivalen på kvällen, kan man inte missa haha. och ja, sverige gick inte till final. när fan ska svenska folket förstå att man inte kan skicka sån där skit? visst den är väl lite fin kanske, inget som faller mig i smaken men nej de funkar bara inte. de gör ont i hjärteklumpen att säga detta men jag tror fan att de hade gått tusen gånger bättre för manboy. va betyder de egentligen?

ska snart åka in och träna och sen tagga utgång med johanna ikväll, ladies night. kan bli rikrigt kul. men först ska jag göra macka till morfaar. puss på er

Kommentarer
Postat av: Din Joakim

Älskar dig :)

2010-05-28 @ 18:44:41
Postat av: isabell

lägg upp bild på de köpte på torp :D snälla snälla :D iaf skriv va du köpte!! kramiis (nej man kan inte se inläägget med svaren längre)

2010-05-29 @ 04:39:19
Postat av: Anonym

nu ser man inlägget igen!

2010-05-29 @ 04:41:44
Postat av: Anonym

Bild på vad du köpte på torp !:) :)

2010-05-29 @ 16:37:02
Postat av: nattis

bilder på de du köpte på torp vore kul :) plus favoriterna;) och listan! hoppas du haft en bra helg:)

2010-05-30 @ 20:31:58
Postat av: Anonym

Vad har du gjort i helgen ? =) vad har du förutom jordgubbar där, ser gott ut :P

2010-05-31 @ 00:17:58
Postat av: aldiana

Bild på vad du köpte på torp!!

2010-05-31 @ 00:18:38
Postat av: alexandra

hehe det är musli och vaniljyoghurt :)

la precis ut bilder på de jag köpte! kraam

2010-05-31 @ 17:00:32
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback