wednesday

hej hopp. tvingar mig själv att skriva ett inlägg fast jag egentligen inte alls orkar. mitt huvud håller på att sprängas och jag har hur mycket plugg och teori att göra som helst. känner mig sket pressad till att ta det jäkla körkortet men det finns ingen tid. eller nu ljuger jag, det finns allt tid i världen. bara att man ska få tummen ur och göra det! sen undrar jag hur det kommer sig att jag endast har varit ute en gång under mitt 18-årig liv? SKANDAL. i helgen ska jag ut vare sig någon följer med eller inte..galet sugen.
och vaarför ska alla snygg ringar vara slut när jag ska beställa hem dom? vaaaarför..
ursäkta mitt vredesutbrott men helvete vilket hurmör jag är på. kan det bero på att jag knappt har ätit något i dag kanske? kanske.

i alla fall, jag gick upp rätt tidigt (för att vara mig) i morse och åkte in till gymmet. jädrans va skönt det är att träna tidigt på morgonen, så nu har jag bestämt mig för att jag ska åka in och köra skiten av mig på mornarna framöver. jag ligger ändå bara och sover om jag inte har något annat bestämt. så så får det bli!  
förutom det så har jag pluggat teori hela dagen och varit ute med nalle i det underbara vädret. nu väntar jag bara på att mamma ska komma hem så ska vi ut och pyssla i trädgården. ja ni hörde rätt, alexandra hansson ska fixelitrixa i trädgården. kan bli intressant.
förövrigt vet jag inte vad som händer i dag, har inget planerat.

ooj nu blir det mycket text... ha en bra fortsatt bra onsdag! kramis


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du svara på frågor och lägga in bilderna sen ikväll? kramis på dig :)!

2010-05-19 @ 19:23:19
Postat av: Anonym

turkietbilderna och frågornajaa :D

2010-05-20 @ 18:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback