frågor

anonym: oj vad sööt :) snälla kan du inte svara på frågorna i inlägget "keep warm" när du kommer hem? snälla, kram på dig!!
svar: hehe tack :) jo jag håller på. kram

anonym: jaa snälla skriv vilket serum o värmeskydd till håret nu! behövs inga bild säg bara va det heter :) tycker ditt hår är så fint jämt!
svar: serumet är från matrix och heter biolage smooththerapie. tack så mycket :)

anonym: hej skriv sminkinlägget o vad du använder för serum o värmeskydd nu! pls :) sen undrar jag vad du brukar ha för storlek på dina converse? är ju inte "svenska" storlekar.. aå 5,6 eller vad har du? kramkram!
svar: hej! det är på g :) serumet är från matrix och heter biolage smooththerapie, mitt värmeskydd är från LANZANA. jag brukar ha 3 1/2 eller 4. kraam :)

anonym; Hej! har du köpt ngra nya skor? eller använder du bara converse just nu? isf hur ser dom nya ut eller vad har du tänkt att köpa för några?? kram
svar: hejsan. nej jag har köpt ett par svarta boots :) kram

anonym: hej! är det "tinted mineral veil" du använder? den som är lite brunaktig för den andra är ju nästan vit (typ ljusare än foundation)? puss :D
svar: hej! nä det är faktiskt den som är helt vit som jag använder, eftersom att det bara är en fixering och man inte tar speciellt mycket av den så syns det inte :)

anonym: har du köpt några nya "boots" eller liknande? isåfall bild snälla! o skriv vart du köpt dem :D kram
svar: jaa jag har ett par svarta boots från bianco. får återkomma med bild ;) kram

tina: använder du "medium tan" eller "tan" just nu på foundation? har du testat den nya id bare foundation? isf vilken färg har du på den? kram!!
svar: medium tan just nu. hmm nä, finns det någon ny? jag har den som jag alltid har haft. kram kram

anonym: har inte din kille körkort? är ni tsm igen föressten? va kul! så fina ihop jue :)
svar: nej det har han inte (även om han borde hehe) :)

anonym:när kommer sminkinlägget? såååå fint sminkad jämt! (:
svar: hehe tack så mycket. jobbar på det :)

anonym:jag la ihop dem så de blir lättare för dej o svara ! ;D
svar: tack! :)

majlinda: en till fråga! vart är den ursnygga tröjan på bilden köpt? snälla svara :)
svar: gina =)

anonym: vart har du köpt tröjan o linnet du har under på bilden ? :))
svar: gina bådå två tror jag :)

anonym: vad har du för nr på ditt rosa chanelnagellack? alltså vad heter färgen? : ) tacksam för svar..
svar:  87, flamme rose :)

förlåt för att jag har varit seg på att svara på era frågor, ska bli bättre på det. tycker det är kul när ni frågar! men nu tror jag att jag har svarat på dem flesta. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback