101014



nä vad säger ni, dags att rycka upp sig lite? ta tag i livet igen. jävlar vilken svacka jag har haft men nu har jag fan fått nog! imorgon är det fredag och då börjar jag leva igen. tänkte starta dagen med ett sjuhelvetes tränings pass, svetten ska rinna. efter det blir det torp med mamma. och sedan blir det sjuuk utgång med brudarna! kommer bli grymt.

idag har jag varit på biblioteket och träffat min lärare. sedan hämtade jag upp joakimmis och körde på han en sväng efter det var det meningen att vi skulle åka hem och gå ut med nalle och sedan träna men jag fastnade hemma så det blev ingen träning för min del, istället har jag bara tagit det lugnt i soffan med nalle.
nej nu är det bed time. hörs imorogn. pussen på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

svara på frågorna i inlägget under!! :)

2010-10-14 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback