hatar rubriker

hej! förlåt för mitt obegripliga inlägg sist, allt var åt helvete. sorry. och ännu mer förlåt för den kassa uppdateringen...
varit helt död dem sista dagarna så har i princip inte gjort något alls. tänkte försöka få med mig mamma in till gymmet här strax men hitills så verkar det rätt mörkt.. behöver verkligen komma ut lite känner jag. annars får det bli en promenad eller något!
men innan jag gör det tänkte jag dela med mig utav några goa bilder från när penny fyllde 18. puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

långt hår du har fått! eller har du löshår?

2010-10-04 @ 19:03:29
Postat av: alexandra

hehe nej jag har inte löshår, :)

2010-10-04 @ 19:10:32
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad var det som hade hänt förra inlägget? är du o joakim tsm fortfarande eller inte? :) kraam

2010-10-04 @ 19:51:42
Postat av: Anonym

vad var det som hade hänt förra inlägget? är du o joakim tsm fortfarande eller inte? :) kraam

2010-10-04 @ 19:51:57
Postat av: Anonym

har ni gjort slut eller inte? kan du inte lägga upp bild på dina seanste inköp samt skriva vilka värmeskydd/serum du använder till håret`? snälla snälla puss:)

2010-10-04 @ 19:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback