måndag

hej! väntar ivrigt på att jag ska få alla bilderna från i helgen så att jag kan visa er. vi hade det super trevligt hemma hos stina och maja, dock var jag och anna något sena men vi kom allt ikapp! 

ska alldeles strax åka till torp med mamma, väntar bara på att hon ska komma hem. är nämligen i desperat behov av kläder! eller egentligen är jag väl inte det, men ni vet hur det är? måste kika lite iaf.
efter vi har varit där tänkte jag åka in och träna om inte klockan springer iväg allt för mycket, måste plugga en del också.

men nu måste jag stoppa i mig något, håller på att dö av hunger. puss och kram



Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp ett smink inlägg sen o skriva vad du hitta på torp kram :D

2010-09-27 @ 17:31:24
Postat av: Anonym

vad köpte du på torp? lägg upp bild o skriv vilka affärer :)

2010-09-28 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback