tjena


 
med risk för att låta negativ nu.. men det är strålande solsken ute och vad gör jag när jag kunde varit ute i skogen med tjejerna? jo jag sitter inne och pluggar historia, medeltiden... skit kul verkligen, inte. tyvärr har jag inte så mycket att välja på eftersom smart som jag är börjar jag inte försen sista dagen. ska skicka in uppgiften imorogn vid 10 och jag har gjort två frågor. ska på score 17.40 och efter det rpm också, kanske lika bra att inse att jag inte kommer hinna det...  

nog om det, jag måste bara säga att jag inte har glömt av er, tvärt om. jag vill vill vill vill blogga men uppenbarligen gör jag det inte, varför? jag vet inte.. håller på att renovera hemma och det är alltid fullt ös här, plus att jag har en inre strid med mig själv eller något åt det hållet så jag har varken haft tiden eller orkat.
har lite nytt jag ska visa er någon dag så hoppas att ni är med mig. jag SKA komma igång. promise. puss och kram på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att höra att allt bra med dig :) snälla skulle verkligen uppskatta om du skrev vad det serumet och värmeskyddet du använder til håret heter?? och vilken sorts biotherm ansiktskräm du använder :) kram

2010-09-13 @ 17:05:09
Postat av: florentina

jaa visa dom nya grejerna o glöm inte lägga upp ett inlägg på smink du använder! jag har bara en fråga, är det "tinted minreal veil" den som är lite brunaktig du använder för den andra är ju typ vit? kramis

2010-09-13 @ 17:07:43
Postat av: Anonym

vad är rpm?:)

2010-09-13 @ 17:13:29
Postat av: Anonym

vad heter de 2 färgerna du har på dina mac ögonskuggor?:)

2010-09-13 @ 22:40:46
Postat av: Anonym

snygg du är!

2010-09-14 @ 10:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback