21 september


och internet funkarar fortfarande. nu håller vi tummarna för att det ska fortsätta så!

ikväll har jag bara tagit det lugnt, kollat på idol och myst med räkor tillsammans med kristin, hehe stackarn opererade ögonen förut så vi fick sitta och mata henne..  skulle egentligen åkt hem till joakim men eftersom att mitt körkort, eller mitt körkortsintyg, ligger i mammas bil som är inne på lagning så stannade jag hemma istället.
nu ska jag krypa ner under täcket och invänta john blund. sweet dreams

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mkt för du la upp bild på krämen, får testa den nu :D kan du inte bara skriva vilket märke på värmeskydd och vad serumet heter som du använder till håret?? ditt hår är verkligen dösnyggt! kramar :)

2010-09-22 @ 00:24:15
Postat av: tina

sååå fint hår! vad använder du för produkter? (serum, värmeskydd mm) puss

2010-09-22 @ 00:30:08
Postat av: Anonym

Hejsan! vad heter färgerna du har på dina mac ögonskuggor? om du fortf använder dem? kram

2010-09-22 @ 00:30:52
Postat av: Anonym

så fint hår!! undrar också va du använder förprodukter till de=)?

2010-09-22 @ 11:47:38
Postat av: Anonym

vad använder du för serum o värmeskydd till dit hår?? snälla svara

2010-09-23 @ 20:00:49
Postat av: alexandra

det kommer :)

2010-09-23 @ 20:11:55
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback