äntligen !

nu har min data äntligen kommit tillbaka, och vet ni vad det bästa av allt är, dem lyckades rädda allt! mindre kul är det att installera om allting men jag ska inte klaga. ni förstår inte lättnaden när jag fick reda på att allt var kvar. underbart!
 
men men hej på er! hur mår ni? jag är snooor förkyld och lite trött i huvudet, blev nämligen lite kalas igår. ingen utgång för min del, hade fått några drinkar för mycket så kände att det var lika bra att åka hem innan det blev ännu fler. skulle egentligen jobbat på mässa i dag men är som sagt väldigt förkyld så får sitta hemma istället.
nu ska jag ta och städa upp lite här. puss på er

'

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu när du varit borta sålänge kan du väl ha en liten frågestund?? :) va ju ett tag sen sist!:P

2011-04-03 @ 18:13:22
Postat av: Anonym

kan du inte frågestund nu igen? :) du har ju vart borta jäättelänge..

2011-04-03 @ 18:18:23
Postat av: Anonym

jaa kör på frågestund! det är du skyldig dina läsare! :) hehe kram

2011-04-03 @ 18:18:52
Postat av: Anonym

frågestund!! :) (du kan ju sätta en "deadline" efter några dagar bara så slipper de bli så himla många frågor)

2011-04-03 @ 18:28:22
Postat av: Anonym

du är så fin! kan du inte ha en liten minifrågestund? till typ på tors-fre :)

2011-04-03 @ 18:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback