är man sjuk så är man

muuums, finns det något godare än daim glass? inte just nu i alla fall. åt aldrig det förr, gillade det inte ens. men så träffade jag joakim och då var det kört.. :)
tyckte jag va värd lite glass ikväll eftersom att jag bara legat hemma och snörvlat hela dagen. tror man blir frisk av glass, känner mig redan piggare! kanske är det sockerkicken.. en sak är säker iaf, gott är det!

fått lite hjälp med en ny design av en snäll tjej som heter malin så hoppas på att jag kan få upp den till imorogn. spännande. nu tänkte jag bädda ner mig och sätta på någon film. sov gott allesammans. puss och kram  

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte svara på frågorna ikväll? :) det är ju redan många och om de blir fler tar de sån himla tid innan svaren kommer ju :(

2011-04-06 @ 12:27:54
Postat av: Anonym

åå mumsit! kan du inte svara på frågorna ikväll eller imorn ? :D

2011-04-06 @ 12:33:12
Postat av: Anonym

svaren! :)

2011-04-06 @ 14:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback