birthday



hej! det har varit kass uppdatering några dagar nu men idag det är ju faktisikt min födelsedag så jag har haft fullt upp! :) vaknade imorse av att mamma och nalle kom in och sjöng för mig och så fick jag lite paket, pappa var på jobbet så han sjöng sedan. efter det åkte jag in till gymmet och tränade sedan var det raka vägen in i duschen och sen vidare till göteborg så hann knappt ta på mig kläder, där spenderade jag iaf hela dagen tillsammans med mamma och pappa.
visar er imorogn vad jag köpte för nu stupar jag snart, godnatt allihopa. puss 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja visa allt du köpte o vart de är ifrån! och grattis :)

2011-04-19 @ 01:11:50
Postat av: Anonym

har du börjat använda vita converse än? :)

2011-04-19 @ 01:12:50
Postat av: Anonym

visa vad du köpte :D

2011-04-19 @ 10:56:28
Postat av: Anonym

kan du inte visa vad du köpte i gbg? :) o vart allt är ifrån..

2011-04-19 @ 15:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback