ny design


godkväll allihopa. idag har det varit en hektisik dag, åkte in till vårdcentralen vid 10 tiden och sedan direkt in till gymmet. efter det var det raka vägen hem och snabbt in i duschen och sedan vidare till bäckefors till ortopeden där. vet inte om jag har berättat att jag har problem med knät ? men det har jag iaf och har haft det i några år nu. tack och lov var det inget allvarligt utan en sena som sitter fel vilket gör att det bildas brosk och konstigheter. enda jag kan göra åt det är att  tejpa knäskålen, använda skydd och lära mig att leva med det..

vad tycker ni om den nya designen förresten? var sugen på något ljus nu efter att ha haft den svarta så länge. hoppas verkligen att ni gillar den! :) 
nu ska jag sova så jag orkar med skolan imorogn. hoppas ni har haft en bra dag! godnatt vänner. pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback