the party ain't jumpin' like it used to

hejsan! ska snart ta mig något att äta för det har jag inte gjort än. är liksom helt bedövad i hela kroppen. varit det några dagar nu, känner inte igen mig själv.. kan vara att det är mycket upp och ner nu..
åkte iaf in till stan väldigt spontant igår och mötte upp lite kompisar och drack lite. var inte rikrigt på g så jag ber om ursäkt för att jag inte var på rikrigt samma nivå som ni andra. samma idag, varit som i en dimma. men jag tar igen det en annan gång!  
nu blir det käk. hoppas ni är bakis som bare den! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! fick du mitt mejl om jeansjackan? =)

2011-04-10 @ 17:04:05
Postat av: Anonym

hej! fick du mitt mejl om jeansjackan? =)

2011-04-10 @ 17:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback