trevlig fredag

hej! jag hade bestämt mig för att sitta hemma igår men ändå blev det utgång. åkte hem till stina och maja vid 8 tiden och sedan vidare till harrys och dansade hela natten så nu värker mina fötter. sedan avslutade vi kvällen på pingvin med lite fyllekäk. hade ni en trevlig fredagskväll?

trots utgången igår så känner jag mig pigg i dag, vaknade vid 9 redan och var pigg som en mört. sedan har jag iofs bara legat och snozat i sängen fram till nu.
men men nu ska jag gå och göra mig lite mat sedan sätta mig ute i solen lite tänkte jag. ska försöka ta mig till gymmet också men vet inte om min träningsvärk tillåter mig att ens komma upp ur sängen...  puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt den klänningen du har på dig? :)

2011-04-09 @ 16:48:42
Postat av: alexandra

den köpte jag på bikbok för något år sedan =)

2011-04-10 @ 16:34:48
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback