110825



hej hej hemskt mycket hej.. hur är det med er?
jag är helt slut så ska snart lägga mig tänkte jag men ville säga hej först.  idag har jag varit i skolan och planerat mina studier inför hösten och det känns rikrigt bra faktisikt, hoppas bara att det blir som jag tänkt mig. efter det vandrade jag bort mot gymmet och svettades som en gris i ett par timmar, sen har jag varit hos mamma och städat.. lite iaf..

imorogn kommer lilla ellen hit så ska vi passa henne, ska ha den busungen hos oss hela helgen. annars är det bara träning som står på schemat. är galet shoppingsugen också, vill inhandla massa gosiga tröjor som på bilderna ovan dock vill inte min plånbok det lika mycket just nu..
hoppas att ni har haft en fin dag! puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback