13 augusti

hej! hur är det med er? jag har världens migrän, hade det halva gårdagen också så kunde knappt röra mig. maja elin och jossa kom sen och muntrade upp mig, vi spelade spel, käkade pizza, badade och hade en super mysig kväll. det blev rätt sent så jag har sovit bort halva dagen här känner jag, gick inte upp försen halv 1, halv 1 liksom!? inte riktigt okej va.. 
mamma och pappa ska ha gäster här senare så då är det bara för mig att fly huset, hoppas för allt i världen att min huvudvärk släpper tills dess. men innan jag gör någonting måste jag ta mig i kragen och städa upp lite här.  
vad har ni tagit vägen förresten? saknar era kommentarer. kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback