dream outfit



mina tjejer ute och dansar loss på dansgolvet och vad jag gör? ligger hemma sjuk i sängen.. skulle varit på födelsedags hos penny ikväll men blev inget med det. varit hängig ett par dagar och var på sjukhuset och kollade upp det förut, visade sig att jag fått en hemsk urinvägsinfektion. inget kul vill jag lova.. men nu har jag fått medicin för det så borde vara pigg imorogn igen.
hade gett allt för att få vara ute och dansa med tjejorna i denna outfiten nu! men flickor, hoppas att ni har en grym kväll utan mig! nu ska jag nana. puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur gör du ett sånt collage?

2011-08-20 @ 04:29:20
Postat av: alexandra

polyvore.com :)

2011-08-20 @ 14:56:39
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback