trevlig kväll


jag och födelsedagsbarnet, grattis igen!

hej! sitter i soffan med nalle och myser framför tvn, ska snart ta mig lite frukost tänkte jag för det har jag inte gjort än.. låg i sängen fram till 12 iofs, blev rätt hårt i går nämligen. inte någon mer alkohol på ett bra tag för mig, slutar aldrig bra. men förutom de och att jag mår som jag förtjänar nu så var det riktigt trevligt, först satt vi hos kenny och spelade tv spel och tjöta sedan gick vi ner till kullgrens och tog några öl för att sedan hamna på trägårn. grattis igen kennyboy!


idag lär det bli väldigt lugnt, jag och nalle är själva hemma så vi ska mysa framför någon bra film här snart
. får se om jag orkar mig in till gymmet ikväll men känns väldigt tveksamt just nu. vi hörs senare! kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback