onsdag

hej allihopa! nu var det några dagar sen igen.. allt bra med er? jag mår sådär, har så ont i  magen så jag skulle kunna slå ihjäl någon känner jag, nästan.. legat och vilat hela dagen. lyckades komma ut i solen någon halvtimma men ni vet hur det är när man mår dåligt, vill helst ligga inne och sova hela dagen. men nu får jag skärpa mig, tänkte tvinga med mig pappa in till gymmet så fort han kommer hem och köra ett pass. han vet dock inte om det än men det får bli en överraskning.

vad ska ni göra i dag? för min del pratades det om utgång men blir inte min mage bättre lär det bli en hemmakväll framför tvn istället.
nu ska jag gå och göra mig redo för gymmet. ni ska få svaren på era frågor snart också. kramisar


jag och penny inne på trägårn i fredags. tack alla som var med för en grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har du för tröja på dig och var finns den? ser fin ut :)

2011-08-03 @ 19:33:08
Postat av: Anonym

KAN DU SVARA PÅ FRÅGORNA??:)

2011-08-03 @ 21:44:32
Postat av: Anonym

Svaren ikväll! ;)

2011-08-03 @ 21:50:10
Postat av: Tuss

Vad snygg du är :)

2011-08-03 @ 22:15:26
URL: http://tuzzanz.blogg.se/
Postat av: alexandra

den kommer från bikbok :)

svaren kommer imorogn!

tack :)

2011-08-09 @ 00:45:12
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback