göteborg



hej! vad har ni gjort för något kul idag? jag tillbringat hela dagen i göteborg tillsammans med stina med shopping och massa trevligheter. skulle ha hunnit med ett pass på gymmet innan men somnade inte försen 5 i natt så när klockan ringde vid 8 kom jag inte längre än till köksbordet där jag vände och gick och la mig igen. på vägen hem från götet hämtade vi upp elin och nu ikväll har vi grillat korv och majs och tagit oss ett dopp i poolen. mysigt mysigt.

är jag helt slut så ska ta och tvätta mig och lägga mig under täcket med en bra film  nu tänkte jag. vi hörs imorogn! sorry för min uppdatering men min data krånglar som sagt, la ut frågorna tidigare i dag och skrev ett inlägg men inget har kommit upp. irriterande.. puss och kram godnatt 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är kläderna köpta?

2011-08-09 @ 23:15:03
Postat av: Alexandra

Tröja bikbok, kofta lindex, jeans gina, ring design by Emelie, väska Marc Jacobs och armband miss dee :)

2011-08-10 @ 17:50:51
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: lisa

snälla kan inte du ta upp i ett inlägg hur du gör för att få den platta magen? och kost. kram

2011-08-14 @ 23:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback