111204



hejsan hoppsan! ligger avdäckad i soffan med min lilla nalle och har precis avnjutit en gorme måltid bestående av köttbullar och makaroner.. bästa bakis maten! det blev nämligen utgång igår och jag mår som jag förtjänar idag kan man säga. men det var grymt roligt! dock så lyckades jag vricka foten så jag kan knappt gå och den bultar konstant av smärta. det är officiellt, jag är världens störta klantskalle.. men jag är glad ändå, förvånadsvärt glad faktisikt!

nu hade jag egentligen tänkt baka lussebullar men ärligt talat känns det bättre att ligga och nosa på nallis. kanske om en stund. puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du är! kan du inte förklara hur du sminkar dig? :)

2011-12-05 @ 16:20:02
Postat av: alexandra

tack så mycket!:) ja ska försöka fixa till ett inlägg om det eftersom att det är några av er som undar. håll ögonen öppna !

2011-12-05 @ 17:42:52
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du färgat ögonbrynen ljusare? fint isf :)

2011-12-19 @ 00:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback