dreambag



hej hopp allihopa! allt bra med er? jag har varit lite halvt hängig hela veckan så det är väl något i luften. förhoppningsvis blir det inte mer än så! tänkte åka och träna nu men man kanske ska hoppa över det då? jag vet inte, något ska här göras i alla fall, är sjuukt rastlös..

senare idag ska jag hem till min mormor och morfar och fira lilla mormor som fyller år, äta massa god mat och mysa. efter det vet jag inte alls vad det blir. tar det lite som det kommer, brukar bli bäst så! right?
hoppas ni får en super bra fredag! kramisar på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte du en sån? Känns som jag har sett dig med en? :)

2011-12-02 @ 16:13:14
Postat av: Anonym

bestämt dig om den andra väskan ? :P ha en bra helg!

2011-12-02 @ 21:23:37
Postat av: Alexandra

Jag har en större med rostfärgade pluppar :)

Njeee jag funderar :) kram

2011-12-05 @ 22:47:01
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback