kiss me at midnight


godkväll alla vakna. kan som vanligt inte somna så ligger i sängen och lyssnar på lite musik istället. kom att tänka på nyår och jag vet inte alls vad jag ska göra. tycker alltid att man överplanerar det så och då brukar det aldrig sluta bra men det är klart, hade varit skönt att ha några planer.
förra året slutade det trots många om och men rikrigt bra, eller bra och bra, det slutade med att jag åt en snus.. ja jag åt en snus... en använd snus.... tror ni jag mådde bra sedan eller ? hahah det gjorde jag inte om ni tror något annat, men förutom snusen så var det en rikrigt rolig kväll. hade jag fått välja hade jag gjort om det. nej inte snusen.

även om jag inte har planerat vad jag ska göra så vet jag precis vad jag vill ha på mig, ska bara fixa det först. hittade den perfekta klänningen i stockholm och den ligger och glänser i stolen bredvid mig nu. är dock väldigt osäker på storleken så ska testa den igen imorgon för att vara på den säkra sidan. om jag äter några extra lussebullar så ska den kanske passa.... har ni några nyårs planer? puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hur kunde du äta en hel snus?

2011-12-16 @ 12:21:04
Postat av: Anonym

haha gillar det med snusen

2011-12-16 @ 12:58:33
Postat av: Alexandra

Haha jag åt chips och då var det någon jävel som skulle vara rolig och hade lagt en använd snus i... Och lite lätt alkoholpåverkad som jag var så märkte inte jag det försen det var försent..

2011-12-16 @ 14:25:42
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback