summer love

hejsan! vet att min uppdateringen är kass för tillfället men jag har absolut ingen aning om vad jag ska skriva om? det är helt stopp i huvudet. har inte gjort mycket alls sista veckan iofs, legat hemma sjuk och knappt varit utanför dörren försen igår. då var jag och köpte lite julklappar och så blev det en väldigt spontan utgång senare på kvällen. helt underbart skönt att komma ut från hemmet och träffa kompisarna! 

imorogn startar mitt nya liv, som alla måndagar.men säger jag det här kanske jag blir med sporrad? vad tror ni? ska börja med ett lugnt träningspass (vill ju inte riskera att bli sjuk igen) och sedan åka till torp och fixa dom sista julklapparna och även lämna in min kamera som jag har lyckats förstöra.. herregud det är snart jul!! och vart är snön? och vad hände med sommaren egentligen? jag saknar varma sommar kvällar... får man göra de när det är julafton om mindre än en vecka?? kramisar


Kommentarer
Postat av: Anonym

träffas du och kenny? =)

2011-12-18 @ 23:30:39
Postat av: alexandra

ja vi är fortfarande kompisar ;)

2011-12-19 @ 19:30:09
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback