26e december



hej. idag vill jag bara dra täcket över huvudet och stanna i sängen hela dagen.. var ute igår och inte nog med att det hände massa dumt så blev jag av med jackan också. visste att jag skulle stannat hemma. kände mig inte hundra från början och gör det verkligen inte nu.. alltid ska det hända något.
men det var kul att träffa tjejorna och förfesten hemma hos jossa blev grym. rökte vattenpipa och alkoholen flöda. hoppas att ni hade en grym kväll i alla fall. nu ska jag gräva ner mig med lite musik. kram


Kommentarer
Postat av: 93

hej! konstig fråga kanske. har du något tips på hur man gör om man träffar en kille och har det bra och han säger att han tycker om mig och vill träffas och saknar mig och sånt men vill inte bli ihop? du kanske inte vet vad jag menar men hade varit snällt om du kunde svara.. puss

2011-12-26 @ 17:51:55
Postat av: alexandra

hejsan! inte konstig alls. och tro mig, jag vet precis vad du menar. nästan skrämmande. vet inte om jag är rätt person att fråga men jag ska försöka.

jag tror, även om det är svårt, så tror jag att det bästa är att ställa ett ultimatum, antingen eller. det vill säga om du inte går med på att fortsätta som det är? personligen tror jag att det blir svårt att hålla känslorna borta och då blir lätt någon sårad. vill han fortfarande inte kanske det är bäst att släppa det? vet att det känns svårt men ingen mår bra av att gå runt och inte veta...

killar har en förmåga till det där, dom vill både ha kakan och äta den av någon anledning.

hoppas att det var till någon hjälp och att det löser sig. puss

2011-12-26 @ 18:16:16
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback