26e januari



skrev ett inlägg igår men verkar inte som det har publicerats.. irriterande..
men hej på er! hoppas att ni har haft en bra dag hitills, själv körde jag joakim till jobbet tidigt imorse men annars har jag bara tagit det lugnt fram till nu förutom en go promenad med nallis.
har så konstigt ont i magen, liksom krampar och håller på så det blir nog lugnt resten av dagen också om jag inte orkar in en sväng till gymmet. ska montera ihop min rockring som fick följa med hem igår också! spännande..
nu kom morfar. puss och kraaam

Kommentarer
Postat av: Anonym

svaren ! :))

2011-01-26 @ 14:41:02
Postat av: alexandra

jag ska försöka svara på några av frågorna senare :)

2011-01-26 @ 15:18:24
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback