hair care



fått många frågor om vad jag använder till mitt hår så tänkte att jag gör ett snabbt inlägg om det.

jag varierar mig rätt mycket men dessa produkter använder jag nu och jag tycker att dem är rikrigt bra.
shampoo och balsam wella system professional, SP.
inpackning Paul Mitchell Awapuhi. (ungefär en gång i veckan) efter jag jag har shamponerat håret handukstorkar jag lite snabbt och lägger i inpackningen som jag låter verka i c 5 minuter. efter det sköljer jag och lägger i balsam.
spray balsam vision haircare.
värmeskydd från LANZA 
när håret sedan är torrt avslutar jag med lite silikondroppar från matrix.

är det någor mer ni undrar är det bara att fråga. puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

superbra inlägg om hårprodukterna!! :) ska du inte svara på frågorna snart!? :)

2011-01-24 @ 10:43:21
Postat av: Anonym

svara på alla andra frågor :D

2011-01-24 @ 11:54:36
Postat av: Anonym

svara på frågorna ikväll? :) puss

2011-01-24 @ 12:00:11
Postat av: Anonym

svaren ! :)

2011-01-24 @ 12:07:16
Postat av: alexandra

kul tack! några av svaren kommer senare lovar jag =) kram på er

2011-01-24 @ 16:03:45
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback