svaren del 1.

Hej! ville bara säga att du har så fantastiskt fint, välvårdat hår jämt fast det är långt :) så jag undrar.. skulle du kunna ta en bild (eller bara skriva ett litet inlägg) vad du använder för shampoo, balsam, hårinpackning, och om du tar i något efter du tvättat de? vore jättetacksam! puss
Svar: hej! Tack så mycket :) kolla inlägget haircare om du har missat det. Puss

Anonym: Jag har några frågor! :)
1. Vad använder du för hårprodukter just nu? (shampoo,balsam, hårinpacking, efteråt)2
2. Använder du alltid något dyrt (typ sp) märke eller har du ngt lite billigare till "vardags" ?
3. Vad har du för mjukiskläder oftast? har du några svarta adidas med vita ränder på sidorna?
4. har du kvar alla dina converse?
Svar:  1. Kolla inlägget haircare
2. nej det gör jag absolut inte men det brukar inte hålla i längden,  ialla fall inte för mig men det är ju väldigt olika vad man har för hår :)
3. hmm oftast använder tråkiga gråa ADIDAS, jaa det har jag faktisikt.
4, yes alla förutom ett par vita som fick säga adjö.

Egzona:hur är ditt och joakims förhållande? är du fortfarande lika kär som i början? :) ser du någon framtid med honom? Kramis
svar: hehe jo det är bra, alla har väl sina upp och ned gångar. hihi vi får se :) kram kram

anonym: 1. vem av dig och joakim är mest "på" så att säga? :) 2. pratar ni varje dag, smsar och så?
3. hur blev ni tsm och var?
kramkram ps ni är söta tsm =) da
svar: 1. haha vem som är mest på.. lika mycket kanske? :)
2. det gör vi, vi har faktiskt pratat varje dag sedan första gången vi pratade =)
3. hmm det var väl ingen speciell händelse som gjorde att vi blev ihop tror jag.. vi hade pratat länge och träffats och sådär och så vet jag att jag och mina kompisar satt på thai och käkade lite så fick jag ett sms att det skulle vara våran dag i dag och så blev det så :)
Hehe tack så mycket:) kramis

Anonym: har du något jobb just nu eller går du bara i skolan? :) har du haft jobb ngn gång och isåfall var ngnstans? :)
Svar: just nu pluggar jag bara, väntar på praktik som troligen kommer att bli på ett dagis. Jag har haft lite extrajobb på länsförsäkringar i trollhättan och sådär men inget under längre tid. Börjar bli dags för det. :)

amina :Ska du ta studenten nu till sommaren ? :) hur ser dina betyg ut ? :) kramkram
svar: nej troligen kommer jag inte att göra det. svårt att säga eftersom att jag inte vet hur jag ska fortsätta framöver, finns många alternativ.  Dom ser bra ut :) kram kram

anonym: Vad funderar du på att göra efter skolan? åka ngnstans, läsa, jobba? vet du ungefär vad du vill bli i framtiden?? :)
svar: jag har länge sagt att jag vill läsa juridik och bli åklagare men det är svårt, finns för och nackdelar med allt. Antar att man hinner ändra sig hundra gånger. Men jag vill hjälpa folk som har det svårt av någon anledning. Har dock inte listat ut vad det skulle kunna vara än. Sen finns det ju andra yrken som också finns med på listan, inredningsarkitekt eller fotograf eller något hade varit grymt.
jag vet faktisikt inte vad jag ska göra direkt efter jag har läst klart, vet för det första inte ens när det blir. men kan hända att det blir någon resa, kanske jobba utomlands? ingen aning. vi får se :)

Anonym: Vart jobbar din kille ngnstans? bor han själv eller? =)
Svar: elevassistent/fritidspedagog. jaa han bor själv:) kram  

A: bråkar du o din kille mycket? litar du på honom osv :) ?
svar: ibland. vet att jag har sagt förr att jag har extremt svårt för att lita på folk. men kan man säga sådär, att jag borde göra det och jag vill göra det och vi är en bit på vägen? :) 

aleks: Hej :) lite nyfiken bara, har ni väldigt gott om pengar? för du jobbar ju inte (?) utan får bara studiebidrag så du måste ju får en hel del av dina föräldrar sen så reser ni ju en del, har båt osv.. :) hur mkt får du i månaden ungefär utöver studiebidraget ? vore kul om du svara pussis
Svar: hej! :) hehe hur ska man svara på detta utan att det låter dumt.. alltså, vi har väl så att vi klarar oss men absolut inte utan att jobba.  Som många andra, skillnaden är väl vad man väljer att lägga pengarna på.  
oj vad dumt detta låter men jag vet faktsikt inte. grejen är att nödvändigheter så som jacka, jeans, vanliga skor, hårvårdsproduker, mat  osv brukar jag få hjälp med men allt sånt där som jag egentligen inte behöver får jag stå för själv.
hoppas att det duger hehe. puss

anonym: Vad använder du för kropsprodukter just nu? duschtvål, peeling, bodylotion osv?? :)
svar: har en duschtvål från natusan, en sån baby mild care top to toe wash haha... bodylotion har jag en vanlig som finns på apoteket. kram :)

tinaa:hejsan :) bråkar du och dina föräldrar aldrig om ngt? isf va handlar de oftast om? gillar dom joakim? :D kram!
svar: hej! hehe jo det gör vi allt och det är olika vad det handlar om. ja det gör dom :) kraam

anonym: hur lång är du och hur mkt väger du? =)
svar: det var länge sen jag vägde och mtte mig men 1.72-73 och väger väl runt 60 skulle jag gissa på.

anonym: 5 snabba! :)
- chips eller godis??
- myskväll eller utekväll??
- blondin eller brunett??
- sprit eller vin??
- vindruvor eller melon??
Svar: kul!
- svååårt…haha beror helt på humöret
- samma där..
- brunett!
- vin
- vindruvor helt klart

Anonym: vilket är ditt allra bästa minne med Joakim? :P säger han ofta hur mkt han älskar dig osv? hihi kram
Svar:  hehe hmm finns många bra.. måste nog säga första gången vi gick på bio, andra gången vi träffades om jag inte minns fel.. kan inte förklara det mer än att det var helt magiskt :)
Sen minns jag när jag och några kompisar satt och åt så fick jag ett sms av honom där han skrev att han hade köpt en rosa tandborste till mig och en blå till honom (detta var ganska tidigt) tyckte att det var jätte gulligt : )
Men det är bara två av d första som jag kommer att tänka på men det finns som sagt många.
jaa det säger han många gånger varje dag :) Kraam

S: på bilderna från nyår hade du väldigt fin sminking och vet att du sagt vad du använder förr, men jag undrar verkligen vad du hade för läppstift o läppglans på de bilderna?? vad heter märkena och färgen på dem?? sååååå grymt tacksam för svar! puss o kram
svar:  taack :) jag hade ett ljusrosa läppstift från make up store och om det inte heter exit sheer så vet jag inte. Sist jag skrev det så sa någon att det inte hette så nämligen men kolla i alla fall. Hade en läppenna även den från makeup store i färgen  Sauvage (även där sa någon att den inte hette så men det kollade jag faktiskt upp inne på makeup store och så heter den) Sedan hade jag bara ett transparent läppglans från i.d. puss och kram

Anonym: Vad har du för märke och färg på läppstift och läppglans? (bilderna från nyår)
Svar: kolla svaret ovan.  kram

Anonym: Vad heter din foundationborste från Id? på ena sidan sidan står de ju id bare minerals ngnting men på andra sidan står de antingen "handy buki" eller "full flawless foundation brush" vad heter din? kram!
svar: min heter full flawless face :) kram kram

93a: Hej fina du! :) har du blivit riktigt sårad någon gång? har du något tips på hur man går vidare om man fortfarande verkligen tycker om killen men inte kan vara tsm med honom för sitt eget bästa? vad ska man tänka på för att inte deppa ihop helt o hållet? vore gulligt om du svara.. puss
svar: hejsan! Jaa det har jag blivit, även av vänner osv.
hmm men jag tror på att det är viktigt att ha sina nära och kära runt sig, försöka hålla sig sysselsatt även om det är svårt. För mig är det så i alla fall att om jag sitter hemma och inte gör någonting så är det så lätt att deppa ihop helt och hållet, eller att falla tillbaka. Men om jag är med mina kompisar eller om jag hittar på någonting roligt, något som jag tycker om att göra så känns allt genast mycket bättre.  Så mitt tips är nog det, att göra saker man tycker om och vara med människor som bryr sig om dig, låt dem påminna dig om vad som är viktigt och hur roligt du kan ha det.
 Nu vet inte jag hur det är men om den här killen får dig att må dåligt på något sätt, om det så bara är att ni bråkar mycket eller om det helt enkelt inte funkar så är det absolut inte värt det. Gör saker ochomge dig med människor som får dig att må bra.
jag är kanske inte rätta personen att svara på detta, hoppas att det var lite till hjälp. Puss och kram

sådär nu har jag svarat på några av era frågor, hoppas att ni är nöjda med svaren. resten får ni senare. puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

när kommer resten? :)

2011-01-24 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback