svaren del 2.

Anonym: Vad har du haft på dig idag? :) (ha lite fler bilder på dig oftare!) kramis
Svar: idag har jag gått runt och myst i ett par tights, en svart stickad tröja och ett par gosiga tofflor.  Jag ska tänka på det!  :) kraam

Anonym: hur skulle du hantera en otrohet? har du svårt att lita på din kille? tacksam för svar =)
Svar: det är svårt att sätta sig in i en sådan situation men jag hoppas jag att jag hade varit stark nog att göra slut och aldrig mer se tillbaka, men om jag mot all förmodan hade valt att stanna kvar tror jag inte att det någonsin hade kunnat bli som förr. Jag tror dessutom inte att jag hade klarat av att förlåta det och gå vidare.. men som sagt man vet aldrig, det är svårt att sätta sig in i en sådan situation. Sen beror det väl kanske på hur långt det har gått osv..
ja det har jag men jag önskar att jag inte hade det.  Kraam :)

Anonym: Vill bara säga att du är sjukt fin !! :) tänker du mycket på att se bra ut jämt o ta hand om ditt utseende? puss!
Svar: tack så mycket! :) njee eller jag vet inte, lite kanske. Jag är inte hyper men jo lite gör jag väl det hehe. Puss och kram

L: Vad tycker du om den röda bikinin på hm:s hemsida med volanger på? :) (duvet säkert vilken jag menar hehe) ska du köpa en sån till sommaren ? kram http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_BEACH_BATH&shoptype=S
Svar:  jag tycker den är jätte fin! :)  men jag tror att jag ska satsa på en vanlig svart trekantsmodell. Men vi får se. kraam

Melina: Haaaaaalo ;) kan du inte säga 4 låtar du lyssnar på just nu? behöver lite tips:)
Svar: tjeena! Svåårt.. jag skulle verkligen behöva uppdatera min musik lite men.. california king bed med rihanna, även S&M, walkin alone - jay sean, the time (dirty bit) - black eyed peas, without you - chris brown är alltid fin, grenade - bruno mars.. hmm beror på vilket humör man är på :)  

Anonym: har du någon svart kavaj? isf hur ser den ut o var har du köpt den? sett många som har de o de e snyggt på till fest o sådär ju. Puss
Svar: ja jag har en svart kavaj, jag brukar dock inte använda den, varför vet jag inte..  den ser väl rätt vanlig ut. Köpte den på veromoda för något år sedan.  Ja det är väldigt snyggt : ) puss

Anonym: tjena! använder du fortfarande SP proffessionals produkter till håret? isåfall vad heter dem du har? (alltså mer än "Sp") lägg gärna upp en bild hur dem ser ut exakt som du använder.
Svar: yees det gör jag, kolla inlägget hair care :) kraam

Anonym: Vad heter din sort på p-piller? (om du har de vill säga) funkar dem bra? :) vill prova de men är lite orolig därför jag undrade kram.
Svar: yasmin 28 heter mina. jag är jätte nöjd, haft dem i flera år nu. men sånt där är väldigt individuellt, mina första som jag prövade funkar bra för många men för mig funkade dem inte alls. kramis :) 

Jessie: Kan du inte lägga upp en bild på senaste underkläderna du köpt? kanske låter dumt men tycker verkligen de e kul med inspiration o älskar snygga underkäder !:)
svar: jag tycker det är jätte kul med underkläder och tycker inte alls att det låter dumt. Har dessvärre inte köpt några roliga det sista men när jag gör det lägger jag ut! : ) kraam

Anonym: hur såg dem senaste jeansen du köpte ut o vart käpte du dem?
Svar:  då får jag säga dem jag köpte på bikbok här om dagen, svarta med hög midja. : )

Anonym: Helo =) vad brukar du ha för lipsyl till läpparna?? o vad heter färgen o märket på ditt läppglans du avänder allra mest just nu? Pusspuss
Svar: hej :) försvarets hudsalva. Det är nog ett transparent ”Lips Plumper” från i.d som jag använder mest just nu.  Puss puss

anonym: brukar du ha platt-tångat eller lockad hår oftast? lockar du alltid med plattången eller har du en locktång också? Kramis
svar: jag har en locktång men anväder den i princip aldrig utan använder min plattång till allt :) kraam

anonym: Gillar du saft? Brukar du köpa saft? Hur ofta dricker du saft? Om du brukar köpa saft köper du stor eller liten flaska? Vad är bäst gul eller röd saft?
Svar: hahah… joaaakiiim!! ;)

Malin: Kan du beskriva/visa hur du sminkar dina ögon? Dom är alltid så sjukt fina!
Svar: jo det kan jag visa någon gång : ) tack så mycket! Kraam

Anonym:vart är tröjan köpt (ser typ brun ut) som du har på inlägget ("torsdag")? har du köpt den nyss?`? alltså de nyaste inlägget just nu. fin bild föressten :)
Svar: den köpte jag på h&m när vi var i stockholm. Det är en svart ganska kort tunn kofta. Tack så mycket :) kram

Anonym:har du några ljusrosa underkläder? :)
Svar: jag har ljusrosa trosr men ingen bh. Kram : )

Anonym: använder du bara din boots från bianco just nu??
Svar: nej det gör jag inte, kan försöka få uppe n bild på dem jag använder mest just nu. Dock måste jag tvätta dom först :p

Anonym: vilket läppglans använder du just nu? nummer/färg och märke på de?? har du mac läppstiftet under jämt?psus
Svar: just nu använder jag mest ett transparent från i.d. nej det har jag inte men ibland. Kolla inlägget ”FINALLY!” eller ”svaren del 1” så ser du vad jag använder annars. Dock är inte några läppglans med där. Puss

Anonym:Lägg upp på lite grejer du köpt de seanste? alltså om inte räknar med de du köpte i sthlm:)
Svar: ska se vad jag kan fixa  : ) kram

Anonym: Hittade du något på torp idag? isåfall vad o var? :D
Svar: hehe hmm igår när jag var på torp köpte jag en rockring med tyngder och ett helt vanligt svart linne från bikbok. : )

Anonym: använder du fortfarande lift define eller vad den hette till ögonbrynen? fyller du alltid i dem??
Svar: ibland använder jag den. Nej verkligen inte, det går lite i perioder. Just nu gör jag det inte. Kram

Anonym: vad ska du göra i helgen? :) hur lång tid som längst som du o joakim inte ses??
Svar: joakim och hans kompisar ska spela fotboll i trollhättan så ska med och kolla på dom både fredag och lördag. Sedan på lördag kväll blir det utgång eller något annat kul : )
hmm det är nog den veckan jag var i rhodos.. så en vecka blir det. Kraam

Anonym: vad åt du senast? vad drack du senast? :D
Svar: salt kött morötter och mos, till det drack jag mjölk :p

Anonym:har någon ny hudvårdsprodukt sedan du la upp bilden i inlägget "cleaning products" eller använder du alla dem fortfarande?
Svar: jag använder fortfarande dem : ) kram

Anonym: Vad har du för duschtvål, bodylotion, deo just nu :D
Svar: duschtvål från natusan, vanlig bodylotion som finns på apoteket och deo från barnängen : )´

Anonym: I inlägget "21 september" september 2010 (i din blogg alltså) har du typ en svart stickad tunn tröja, har du kvar den? isf vart är den köpt o använder du den fortfarande eller har du ngn ny likanande? :) den va fin letat länge efter den. puss!
Svar: den köpte jag på monki förra sommaren och den har jag kvar och använder ofta : ) letar också efter en för min är rätt sleten, så hittar du någon får du gärna hojta till ;) hehe.. puss och kram

Anonym:brukar du va hos joakim på dagarna eller sover han hos dej? :)
Svar: det är olika, det sista har vi mest varit här. :)

anonym: har du din sminkväska med ditt smink i, i ditt rum eller i badrummet ? :)
Svar: badrummet : )


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla kan du inte lägga upp en bild på de skor du använder mest just nu (förutom bianco bootsen) och vart dom är ifrån :)

2011-01-26 @ 20:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback