yours to keep

hej! har precis ställt in alla mat i kylskåpet och ska snart sätta mig när och läsa klick, ta det lugnt i några minuter.
varit full rulle hela dagen, först möte med skolan sedan veterinären och till sist har jag och mamma bränt av några timmar på torp. fick med mig några godbitar hem, dock vet jag inte om jag ska behålla allt och om jag ska det måste jag byta storlekar så jag visar er vid ett senare tillfälle.

ikväll blir det mys med joakim, köpt räkor och vitlöksbröd och massa gottigt som vi ska mumsa på.
nu väntar soffan och klick! puss och kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

söta ni är. svara på frågorna :)

2011-01-21 @ 17:48:49
Postat av: Anonym

jättefina =)

2011-01-24 @ 11:54:12
Postat av: alexandra

tack :)

2011-01-24 @ 16:38:32
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback