fredag..

hej alla vakna! fick inte gjort något av det som jag hade tänkt göra idag, bara legat hemma hela dagen. knappt så att jag har kunnat ta mig upp från soffan. legat och tröstat mig med massa godis framför tvn hela kvällen så nu har jag ont i magen..  kort sagt har jag haft en rikrigt usel dag. hade mer än någonsin behövt en grym ute kväll med mina vänner. och vilka tror ni inte ringde och smsade för en liten stund sedan och skulle ha med mig ut om inte marcus och robin. killar killar, ni måste höra av er tidigare! hade inte tvekat en sekund. hade det inte varit för att klockan var 12 och jag satt i pyjamas så hade jag kommit med en gång.
men men nu måste jag försöka sova så jag kommer upp i vettig tid imorogn och kan göra något av min dag. hoppas att ni har haft en bra fredagskväll, och ni som är ute, glöm inte att dansa lite för mig med! puss och kram


jag och robin en kväll på butlers.

erica och tobias var också med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fin du är. roligt att du är igång igen :)

2011-07-23 @ 10:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback