höstkatalog



hej! har precis suttit och kollat igenom den nya h&m katalogen och det är knappt så jag vågar säga det men jag längtar lite till hösten nu, alla mysiga höstkläder, älskar det!
tror bestämt att jag ska ta en beställning senare, tröstshoppa lite. var nämligen hos tandläkaren förut och fick reda på att jag måste borra.. buhuu.. det är någon gammal lagning som ser skum ut så dom ska ta bort det och härja och ha sig. usch. finns inget värre än tandläkaren!
nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det antingen bio eller en promenad med nallis. frågestund senare också! och hörrni det där med hösten, andas, helt klar är jag inte med sommaren än, men var är solen egentligen? vi vill ha sol! puss på er

Kommentarer
Postat av: Milla

Kul att du är tillbaka! :)

2011-07-21 @ 16:59:14
Postat av: alexandra

kul attt höra! :)

2011-07-21 @ 18:47:34
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback