shopping shopping


hej allihopa! allt bra? med mig är det kanon. kom precis ut från duschen, varit och svettats på gymmet en stund. innan var jag på torp en sväng, åkte egentligen dit för att kolla på en ny tv men det var helt slut så istället fick jag med mig en ring och ett halsband från gina, ett nytt solpuder från make up store och även två nya disney klassiker till min samling.
vad ska ni göra resten av dagen? min farmor är här på besök så jag ska gå ut till henne en stund sedan har jag lovat nalle att gå ut på lång promenad med honom.
vi hörs senare! kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kostade halsbandet? fanns det många kvar?

2011-07-18 @ 18:54:50
Postat av: alexandra

det kostade 149kr och det fanns allt en del kvar :)

2011-07-18 @ 19:24:18
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är du o Joakim ihop igen????=)

2011-07-18 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback