one step at a time

hej! vad börjar man med att säga.. jag har varit borta länge nu och det är inte utan att det har kliat i fingrarna ska ni veta. fått många sura miner från folk så nu kännr jag att jag inte kan hålla mig längre. anledningen är väl att jag kände att jag behövde en liten paus, det blev lite för mycket och då menar jag inte bara med bloggen utan allt. men nu hoppas jag verkligen att jag börjar få rätsida på det mesta så ska försöka komma igång lite smått igen. ett steg i taget. hoppas att ni förstår. 

fick ont i magen när jag läste alla era kommentarer, tusen gånger förlåt..
  tänkte börja med att visa er alla bilder från turkiet och fylla på med dem från magaluf och lite random bilder från det sista efter hand men av någon anledning funkar det inte att ladda upp bilderna. funkar några stycken och sen lägger det av. kan hända att det bara är mitt internet som fått fnatt och att det funkar senare.
men jag kan berätta lite om min dag istället. väcktes vid halv 9 av att mamma och pappa skulle ha med mig ut i skogen och plocka svamp (jag gillar inte ens svamp). sedan mötte vi upp kristin ellen och pär och åkte till vad vi trodde skulle vara det perfekta svampstället. tror ni vi hittade någon svamp? nej så klart inte om man inte räknar med två små skrumtna fjuttar. letade ett tag innan regnet kom och då vandrade vi tillbaka mot bilen och satte oss under bagaget och fikade istället. sedan åkte vi tillbaka hem och mamma gjorde iordning makrill som vi fått av morfar och så käkade vi upp det. sen vid halv 3 åkte jag kristin och pär in till saga bion för att kolla på harry potter. har ni inte sett den måste ni göra det, lätt bästa filmen av allihopa! sen när vi kom hem somnade jag i soffan, resten av kvällen lär bli väldigt lugn den med. hoppas ni har haft en bra dag trots det dåliga vädret! 

nu ska jag fortsätta med att jobba på att få upp bilerna en stund och sedan sätta på någon bra film. ha en fortsatt bra kväll! kram på er


Kommentarer
Postat av: Anonym

bilderna fran turkiet och magaluf och annat da?! vıi vill ju seeee :))

2011-07-17 @ 23:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback