hejhopp!

det fick blir ett nattinlägg idag men med tanke på gårdagens bravader så behövde jag en dag i soffan.. hade en jätte trevlig kväll igår. jossa fyllde äntligen 18 så vi var ett stort gäng hemma hos henne och åt tårta och firade henne sedan åkte vi vidare till stan och trägår noch fortsatte ha det lika trevligt där. grattis igen jossa!
visar er lite bilder från det någon annan dag, nu måste jag sova för vet ni vad! imorogn packar jag mamma pappa kristin ellen och pär bilen och åker mot malmö på lite semester. ska ta en dag i danmark och gå på djurpark och sådär med. ska bli kul att komma iväg ett litet tag. är hemma torsdag igen så det är inte länge vi är borta. kommer förmodligen ta med mig datan men vet inte om jag kommer hinna uppdatera, är som sagt inte många dagar vi är borta och mycket ska hinnas med på den tiden. ni får ha det så bra så hörs vi. puss och godnatt!
ps, avslutar frågestunden nu och ska svara så fort jag får tid. men är det något mer ni undrar är det så klart bara att fråga. kramis


födelsedagsbarnet och hennes mamma dränkt i tårta


Kommentarer
Postat av: Anonym

svaren! :D

2011-07-26 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback