angry

hej! anledningen till min frånvaro, iaf sen sist, är för att någon liten jävel har hackat sig in i min data. gissa om jag är arg! lämnat in den på något ställe istan nu som ska försöka få liv i den men dem kunde inget lova.. tänka alla bilder! åh jag blir galen.. sånt går inte att ersätta..  hur fan tänker människor som sitter och håller på med sånt där!? kan inte ha mycket till liv i alla fall. ursäkta men sånt gör mig så jävla förbannad..
men kunde inte hålla mig borta från datan längre så pallrade mig in i till våran gemensamma data som är huuur seg som helst och har universums äckligaste tangentbord..

men men, hoppas ni har haft bra! i helgen åkte jag och några kompisar till göteborg och gick på hur många lingon finns det i världen. underbar film, rekommenderas starkt! sedan i lördags blev det roadtrip till trollhättan och mys med godis framför tvn på kvällen.
puss och kram på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

dina läsare saknar dig. hoppas att dom kan laga datan

2011-03-21 @ 22:02:07
Postat av: Anonym

dina läsare saknar dig. hoppas att dom kan laga datan

2011-03-21 @ 22:02:08
Postat av: Anonym

dina läsare saknar dig. hoppas att dom kan laga datan

2011-03-21 @ 22:02:16
Postat av: Anonym

dina läsare saknar dig. hoppas att dom kan laga datan

2011-03-21 @ 22:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback