fettisdagen



hej! hoppas ni har haft en bra dag och ätit massor med semlor! själv körde jag hårt på gymmet och sedan efter en snabbdusch gick jag och mamma och käkade och efter det mötte jag upp stina och vi tog oss en sväng på stan och pratade av oss lite. efter det åkte jag vidare till mormor och morfar, och trots att jag har lovat mig själv att jag ska sluta med sötsaker, åtminstonde på vardagar, stoppade jag i mig en semla. ändå semledagen så då är det okej, visst.. gott var det iaf!
nu blir det mys framför tvn. puss och kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte visa några favoritkläder, skor, väskor osv? vore rolrigt att se.

2011-03-08 @ 21:54:45
Postat av: Anonym

Hejhej! nu har du ju vart borta så länge, jag har bara tre frågor som jag jäättegärna skulle vilja ha svar på (du kan svara här bland kommentarerna om du inte orkar göra de i ett inlägg)



1. Vad har du för läppglans och läppstift just nu? (märke och färg) du beställde ju lite nytt o så..



2. Vilken fuktkräm använder du just nu? (den som va lite fetare)



3. Har du fortfarande kvar alla hårprodukter i "haircare" eller har du bytt ut ngn isf vilken?

2011-03-08 @ 22:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback