give me



sitter och kollar lite på internet, skulle egentligen till göteborg i dag men det blev inställt så nu kliar det i fingrarna. är galet shoppingsugen. känns som om det var hur länge sen som helst som jag var ute och shoppade.. dock var det egentligen inte det hehe, men en sån där hel dag på stan ni vet. ska visa er mina senaste köp någon dag. men så länge min data är borta kommer nog min uppdatering att bli lite sådär tyvärr..
måste verkligen ha mig ett par shorts, lite mörkare än på bilden ovan och i en lagom längd. någon som vet vart jag kan hitta ett par snygga? behöver skaffa mig ett fodral till min iphone också. näe jag får ta mig ut i butikerna någon dag i veckan och kolla!
nu väntar sängen. puss godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla lägg upp bilder på de senaste kläder du köpt!!

2011-03-22 @ 15:08:40
Postat av: Anonym

har du några nya tips på sminkprodukter eller hårprodukter du använder just nu? eller har du exakt samma som i de tidigareinläggen? kul att du uppdaterar igen!! :) kram

2011-03-22 @ 15:11:25
Postat av: Anonym

bilder på de senaste kläder o prdukter du köpt pls! du har så fin stil :) kram

2011-03-23 @ 15:35:30
Postat av: Anonym

bild på de senaste kläderna du köpt :) va tycker du om röda converese? har du ngra såna?:)

2011-03-25 @ 17:06:47
Postat av: Anonym

visa dina senaste köp :)

2011-03-29 @ 18:04:27
Postat av: Anonym

använder du converse än? skulle du kunna köpa röda? :)

2011-03-29 @ 21:24:49
Postat av: S o l i n a

I like!

2011-04-01 @ 14:37:56
URL: http://HTTP://SSOLIN.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback