nice weekend

heej! förlåt. jag kommer ju aldrig rikrigt igång. men det är bara att ta nya tag! 
jag har inte gjort mycket alls det sista faktsikt, mest tagit det lugnt. inte varit ute sen vi var i stockholm så gissa om det kliade i mig i helgen. som tur är var det inte bara jag som var sugen. stina och erica följde med mig ut i fredags och i lördags blev det galet hemma hos kenny. dock kom vi aldrig ut som planerat, kom inte längre än till polishuset där jon däckade så passande.. så vi vände tillbaka för att dumpa honom hemma hos robin som dessvärre var ute på egna äventyr. så vi brände av några timmar sovandes i hans trappuppgång. resten av natten spenderades på en ranglig extrasäng efter lite mackaroner. trevligt.

hoppas ni har haft en bra dag! jag har mest tagit det lugnt förutom några timmar på gymmet i morse. nu är det dags för mig att läsa lite histora som jag borde ha gjort hela dagen.. vi hörs. puss och kram


finaste bilderna jag har att bjuda på

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte slänga upp ngn ny bild på dig & svara på kommentarerna i förra inlägget?? :) nu när du vart borta sålänge ! kramkram

2011-03-07 @ 23:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback