12 maj

hej! idag har regnet fullkomligt öst ner.. gissa om jag blev arg när jag vaknade i morse och upptäckte att himlen var helt svart! ..men vi sysselsatte oss så gott vi kunde, gick och handlade lite presenter och jag och mamma slingade håret. resten av dagen har jag mest suttit på rummet och tyckt synd om mig själv haha, kollat på film och sovit mest. har sån extrem hemlängtan så det finns inte! åå man vill inte ha regn och åska på semestern! jag blir galen! kommer antagligen vara så här resten av dagarna också.. aaarggh!

nä nu ska jag inte vara sån, förutom igår då det var rätt molnigt så har vi haft några kanon dagar här nere. alltid haft tur med vädret på våra resor så det var kanske våran tur nu.. även om jag inte gillar det! 
hoppas ni har det bra hemma! puss och kram 

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du inte träffa joakim något när du kommer hem då? :) så himla synd att du gjortde slut med honom!

2011-05-12 @ 20:14:10
Postat av: Anonym

lägg upp bilder på dig från turkeey då!! :)

2011-05-12 @ 20:30:52
Postat av: alexandra

jag lägger upp alla bilder när jag kommer hem :)

2011-05-12 @ 22:24:55
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det är verkligen bra att du börjat svara på kommentarerna :) så slipper de bli så mycket frågestunder haha :D

2011-05-12 @ 23:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback