hej allihopa!

förlåt för mig kassa uppdatering.. hur har ni det? jag har precis proppat i mig massa mat och är svin mätt så jag ska inte klaga. sitter och myser med nalle i sängen och funderar på vad jag ska hitta på ikväll.
jag och stina körde på en ganska spontan utgång utan några förväntningar igår, det brukar bli bäst så. och mycket riktigt, vi hade en stört skön kväll! idag mår man som man förtjänar och jag har varit väldigt inställd på att ta det lugnt ikväll fram tills för ungefär två sekunder sen (!?) jag blev helt plötsligt jäkligt sugen på att gå ut och dansa.. får se vart det bär av! vad gör ni ikväll? kanske ses vi! puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg upp bild på dina shortd från HM och bikbok plus myströjor du anvönder mest o vart de är ifrån!! :)

2011-05-28 @ 23:40:05
Postat av: Anonym

Hallå lägg upp bild på den nya tröjan ngn gång då!! =) (och skriv vart den är ifrån)

2011-05-28 @ 23:41:04
Postat av: Anonym

bild på dina jeansshorts o myströjor du anvönder mest!! :) o vart dem e ifrån...kraaam

2011-05-28 @ 23:44:20
Postat av: Anonym

bild på dina jeansshorts o myströjor du anvönder mest!! :) o vart dem e ifrån...kraaam

2011-05-28 @ 23:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback