marc by jacobs


fick tröstshoppat lite här förut, detta snygga iphone 4 skalet från marc by jacobs är på väg hem till mig, kan knappt vänta! letat efter det sen vi var i stockholm och jag först fick se det. hade det inte varit för att det bara fanns kvar till trean då så hade det varit mitt för länge sedan. 

nu tänkte jag krypa ner i min stenhårda säng och dra täcket över huvudet, stoppa hörlurarna i öronen och kolla på någon film, är nämligen livrädd för åska och ni anar inte hur mycket det åskar här nu. helt galet.. hoppas verkligen på bättre väder imorogn.
godnatt allihopa. kraam på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp en bild på den rosa bikinin du köpt på lindex ?? :) letat efter en snygg rosa hur länge som helst...

2011-05-12 @ 23:16:35
Postat av: Anonym

vad brukar du ha typ på sommarkvällar o så för lite "tjockare" tröjor, typ luvtröjor med dragkedja, vilken färger har du på sånna? :)

2011-05-12 @ 23:42:19
Postat av: Anonym

Hej! Har du någon mörkblå / marinblå tröja? typ luvtröja med dragkedja eller likanande? isåfall vart har du köpt den? :) letar efter en nämligen.

2011-05-13 @ 13:52:04
Postat av: alexandra

hej! bilden i senaste inlägget så har jag på mig den :)

hmm det är lite olika, men mysiga tröjor. köpte en innan jag åkte hit som är ganska typisk, kan visa er när jag kommer hem!

naee ingen marinblå med dragkedja.. hmm jag hojtar till om jag ser någon! :) kram på er!

2011-05-13 @ 16:39:06
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan lägga upp bild på de tjocktröjor du använder mest!:)

2011-05-13 @ 17:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback