turkey



hej! förlåt för min dåliga uppdatering, lovar att när jag kommer hem blir det ändring på det.
hur har ni det hemma? hörde att ni nästan hade det lika soligt som här. typiskt att man skulle åka iväg precis när sommarvärmen kom tillbaka. ännu värre är det att det tydligen ska vara regn resten av veckan här(?) hoppas jag verkligen inte!
jag vill bara säga hej och tala om att jag lever. försökt att skriva några inlägg här nere men det har inte funkat av någon anledning. 
vi hörs när jag kommer hem igen, åker på lördag och på söndag ska jag jobba hela dagen. ha det bra så länge! puss och kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? kram

2011-05-10 @ 23:34:40
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på dina bikinisar från hm? super tacksam för svar! kramis

2011-05-10 @ 23:46:39
Postat av: Anonym

var jobbar du nu ? :)

2011-05-10 @ 23:47:11
Postat av: Anonym

Vad brukar du ha för storlek på dina bikini från hm? och har du beställt ngn i år isåfall vilken? tacksam för svar och hoppas ni har en bra resa ;) kraam

2011-05-11 @ 00:59:14
Postat av: alexandra

hej! jag ska jobba på valet på söndag :)

jag har storlek 40 på överdelen och 38 på under. nej jag har faktisikt inte beställt något, men köpte den svarta överdelen med lite volanger i mitten om du vet vilken jag menar? och så har jag köpt en rosa på lindex och en helt vanlig svart trekant på bikbok. kram på er!

2011-05-12 @ 19:35:13
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback