prom night

heeej! allt bra med er? jag har en huvudvärk som inte verkar vilja släppa men annars är det fint med mig. åskan slog ner i huset när vi var borta så att internet total dog, därför jag varit borta så länge.. men nu har vi äntligen lyckats få igång det igen. 

nu har vi mycket att ta igen.. var på östrabos bal i fredags. hade ställt in mig på att inte gå tills för ungefär två veckor sedan då jag blev bjuden av daniel. gissa om jag blev glad! sprang runt som en dåre nere i turkiet och letade klänning och tillslut blev det den jag hittade första dagen, dock fick vi göra om den lite här hemma då det var lite detaljer jag inte tyckte om.
jag gör så att jag låter bilderna tala för sig själva. puss och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bild på dina shorts (dom du köpt i år) från HM o dem frpn bikbok plus dina mys tröjor du använder mest? please :)

2011-05-23 @ 14:00:17
Postat av: Anonym

Fina bilder :) Du sa ju att du skulle lägga upp bild på din nya myströja du köpte innan du åkte o skriva vart den är ifrån? kan du inte görs de :)o på shortsen från HM och bikbok! kraamis

2011-05-23 @ 14:04:37
Postat av: Anonym

Fint! Bild på nya myströjan o vart den e ifrån? =)

2011-05-23 @ 14:07:38
Postat av: Marie

Fin du var! har du lust att berätta lite om din sminkning?:) har du blekt tänderna o isåfall med vad/var?

krram:)

2011-05-23 @ 15:28:28
Postat av: Linnéa

Vill du inte gå på balen med Joakim? Fin klänning! Köpte du den i turkiet? Hur mycket? KRAM

2011-05-23 @ 16:27:32
Postat av: Anonym

Bild på nya myströjan o vart den e ifrån? =)!

2011-05-23 @ 17:05:11
Postat av: Anonym

Du sa ju att du skulle lägga upp bild på din nya myströja du köpte innan du åkte o skriva vart den är ifrån? kan du inte görs de :)o på shortsen från HM och bikbok! kraamis

2011-05-23 @ 17:19:57
Postat av: Anonym

Kan du lägga upp bild på dina shorts (dom du köpt i år) från HM o dem frpn bikbok plus dina mys tröjor du använder mest?

2011-05-23 @ 19:34:56
Postat av: alexandra

hejsan! jag ska visa er tröjan och shortesn någon dag :) kram på er

2011-05-28 @ 20:41:26
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback