back on track

hej allihopa. vet inte hur jag ska börja.. men som ni vet har jag inte skrivit här på ett bra tag och jag ber tusen gånger om förlåtelse för de men det finns en anledning, och kort sagt så kan man säga att mitt liv är i väldig obalans just nu, det har varit väldigt väldigt mycket att tänka på och egentligen är det fortfarande de. dessutom så finns det personer som har valt att vända bloggen mot mig (kan man säga så?) i vilket fall så tar detta på krafterna och tillslut blev det bara för mycket och jag valde att ta en paus från skrivandet. dumt av mig att inte förklara detta tidigare men jag har som sagt inte orkat. tro mig det har inte gått en dag utan att jag har tänkt på de och jag hoppas verkligen att ni kan förlåta mig. 
jag älskar att skriva och inspirera och allt det där och nu känner jag att jag inte ska låta andra bestämma över mig och fortsätta med det jag tycker om. hoppas att ni fortfarande är med mig. kram på er

ps, hoppas att ni är nöjda med svaren.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas att du kommer igång igen! dina läsare saknar dig

2011-11-16 @ 01:01:39
Postat av: Anonym

Får man fråga dig på vilket sätt andra försökte vända bloggen i mot dig? För du skriver ju nästan aldrig om någon annan än dig o din familj o närmaste vänner. Iallafall bra blogg o du har jättefin stil och roligt att läsa! Enda minuset är dessa långa "pauser" hehe kramis =)

2011-11-16 @ 21:29:20
Postat av: alexandra

jätte kul att höra :) blir så mycket roligare att skriva när jag vet att ni gillar de! det värmer.

hmm alltså vet inte hur jag ska förklara, men påhopp om precis allt jag skrev vilket blev jobbigt tillsut. kram kram

2011-11-17 @ 00:32:43
URL: http://alexandraahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback