breaking dawn



hej! kom hem för en liten stund sedan och har precis krypit ner i sängen efter en super tevlig kväll tillsammans med erica.  möttes upp runt 6 och gick till butlers  och käkade och köde lite music quiz, tryckte även ner var sin chokladfondant (mums!). sedan vid halv 9 gick vi bort till bion och köpte popcorn och kollade på breaking dawn. bästa filmen någonsin! skojar inte om jag säger att jag grinade från det att den började till det att den var slut. helt galet. den ska garanterat ses igen!
men nu somnar jag snart. hoppas att ni har haft en bra lillelördag! kramis, godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej igen :) kan du maila mig när du bestämt ett minimum pris på miumiu? om du vill sälja den dsv :) skulle iaf bli jätteglad eller jimmy shoo haha någon av dom, ger jag endel för :D kram [email protected]

2011-11-17 @ 19:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback