höstig outfit


       skjorta zara/tröja ginatricot/jacka topshop/halsduk h&m/byxor topshop/boots acne/väska hermes

gokväll allihopa! suttit och vägt fram och tillbaka på om jag ska orka åka in och träna ikväll, men beslutade för en stund sedan att det var goare att sitta hemma och mysa. så det är vad jag har gjort hela kvällen. stina och elin kom förbi och hälsade på förut, vi käkade tacos och kollade disney filmer. planerade en tripp till stockholm innn kort också så ska kolla upp boende imorogn tänkte jag. har ni några heta tips kanske?

nu blir det snart sängen för mig så att jag orkar upp och träna imorogn istället. puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är på att göra collage :) roligt att du skriver vart allt kommer ifrån med.

2011-11-25 @ 22:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback